Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Blik już w aplikacji EnveloBank. Na razie skorzystają z niego wybrani testerzy

Wszyscy użytkownicy apki EnveloBank będą mogli korzystać z systemu Blik prawdopodobnie w październiku

Jak doniósł jeden z czytelników serwisu cashless.pl, po ostatniej aktualizacji aplikacji mobilnej EnveloBank pojawił się w niej przycisk systemu Blik. Niestety na razie nie jest jeszcze aktywny. Jak powiedział mi Bartosz Trzciński, rzecznik Banku Pocztowego (właściciel marki EnveloBank), aktualnie rozpoczynają się testy Blika w modelu family and friends. Potrwają kilka tygodni. Prawdopodobnie jeszcze w październiku z Blika będą mogli korzystać wszyscy użytkownicy EnveloBanku. Początkowo kody Blik będzie można wykorzystać do płatności w internecie, w terminalach płatniczych i do wyciągania gotówki z bankomatów.

Przeczytajcie także: Dobre statystyki Blika w II kw. 2020 r.

O tym, że Bank Pocztowy prowadzi zaawansowane prace nad wdrożeniem płatności mobilnych Blik, wiadomo już od wakacji. Informację w rozmowie z serwisem cashless.pl zdradził członek zarządu instytucji Tomasz Dąbrowski. Wówczas przewidywano, że nowe rozwiązanie zostanie udostępnione klientom we wrześniu. Więcej na ten temat w tekście Blik w Banku Pocztowym. Jest data wdrożenia.

Przeczytajcie także: Blik zbliża się do Banku Pocztowego

Popularność Blika w Polsce rośnie, szczególnie do płatności w środowisku e-commerce. W okresie od kwietnia do czerwca 2020 r. użytkownicy systemu wykonali za jego pomocą 97,4 mln różnego rodzaju operacji. To jest o 97 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku i więcej niż w całym roku 2018. Udział płatności internetowych w całej transakcyjności systemu wynosił 74,9 proc. W porównaniu z II kw. 2019 r. liczba transakcji Blik online wzrosła o 110 proc. Więcej na ten temat w tekście Blik chwali się statystykami w II kw. 2020 r. Średnia dzienna liczba transakcji przekracza już milion.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies