Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Apple Pay już oficjalnie w Twisto. Wcześniej z usługi mogli korzystać wybrani klienci fintechu

Twisto planowało wprowadzić Apple Pay już kilka miesięcy temu, ale plany pokrzyżowała pandemia

Fintech Twisto poinformował, że od dzisiaj użytkownicy urządzeń z systemem iOS mogą podpiąć jego wirtualną i plastikową kartę do cyfrowego portfela Apple Pay, by płacić mobilnie. W serwisie cashless.pl już miesiąc temu mogliście przeczytać, że część klientów startupu mogła dodawać karty Twisto do portfela amerykańskiej korporacji. Wówczas mowa była o fazie testów, teraz usługa została udostępniona wszystkim zaintresowanym.

Przeczytajcie także: Naspers przejmuje spółkę Carsmile

Twisto wyjaśnia w komunikacie, że użytkownicy iOS stanowią jedną trzecią klientów spółki w Polsce. Tymczasem doświadczenie z rynku czeskiego, na którym Twisto od dłuższego czasu oferuje Apple Pay, pokazuje, że jego użytkownicy to najbardziej aktywni klienci. Przeprowadzają średnio 20 proc. transakcji więcej niż pozostali. Aby zacząć korzystać z Apple Pay, wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji Twisto. Fintech przypomina też, że płatności zbliżeniowe Apple Pay są obsługiwane przez iPhone SE, iPhone 6 i wyższe modele oraz przez Apple Watch.

Przeczytajcie także: Dwa nowe banki w Santander open

Twisto oferuje m.in. płatności odroczone "kup teraz, zapłać później" w aplikacji. Czeski startup niedawno wprowadził zmiany w swojej ofercie. Klientom oferowane są dwa plany: bezpłatny Online oraz kosztujący 9,99 zł miesięcznie pakiet Space. Z płatności Apple Pay, podobnie jak Google Pay, które jest dostępne od dłuższego czasu, będą mogli korzystać posiadacze tylko tego drugiego. Fintech zapowiedział, że do 2024 r. zrezygnuje z wydawania kart plastikowych przechodząc wyłącznie na płatności zbliżeniowe kartami wirtualnymi.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

BNP Paribas pozazdrościł Santanderowi. Nawiązał współpracę z Żabką w zakresie sprzedaży kont i kart

W Żabkach pojawią się plakaty z kodem QR ułatwiającym pobranie aplikacji banku, zaplanowano też promocję dla zakładających konta i loterię dla płacących kartami

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies