Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zmiany w serwisie iPKO. Zobaczcie, co nowego wprowadzono w sekcji Oferta

Wprowadzane właśnie zmiany w serwisie PKO to kontynuacja przebudowy zapoczątkowanej już kilka lat temu

PKO BP poinformował o odświeżeniu sekcji Oferta w serwisie bankowości internetowej iPKO. Nowy układ ma przyspieszyć i uprościć obsługę. Instytucja zapewnia, że dopasowała stronę do różnych urządzeń, a widok dostosuje się do ekranu komputera, tableta czy smartfona. Użytkownik znajdzie podstrony: Wnioski złożone, Umowy i potwierdzenia, Dyspozycje i zaświadczenia oraz e-Dokumenty w menu, w Moich sprawach, jak miało to miejsce do tej pory.

Przeczytajcie także: Idea Bank szykuje nową aplikację mobilną

Główna zmiana polega na tym, że zamiast listy produktów, w Ofercie znajdziecie teraz sześć kategorii. Składają się na nie: Pożyczki i kredyty (pożyczki, kredyty, debety, limity do kont), Ubezpieczenia (podróżne, komunikacyjne, na życie i inne), Konta, a wśród nich osobiste, firmowe, walutowe, dla dzieci i inne, Karty do kont i kredytowe, Inwestycje i oszczędności, a w nich Fundusze, PPK/PPE, lokaty i inne, a także Pozostałe produkty dostępne w iPKO.

Przeczytajcie także: PayPal wprowadza nowe opłaty. Zapłacicie za nieaktywne konta

Nowy układ strony to element zmian w systemie transakcyjnym wprowadzanych już od kilku lat. Ich efektem były m.in. nowości wprowadzone w czerwcu, o których mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, gdy w iPKO pojawiły się nowy ekran startowy i menu główne. W wersji desktopowej zaczęto wówczas m.in. prezentować konta jedno pod drugim. Na telefonie komórkowym zaś rachunki zaczęły się wyświetlać obok siebie.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies