Wprowadzane właśnie zmiany w serwisie PKO to kontynuacja przebudowy zapoczątkowanej już kilka lat temu
PKO BP poinformował o odświeżeniu sekcji Oferta w serwisie bankowości internetowej iPKO. Nowy układ ma przyspieszyć i uprościć obsługę. Instytucja zapewnia, że dopasowała stronę do różnych urządzeń, a widok dostosuje się do ekranu komputera, tableta czy smartfona. Użytkownik znajdzie podstrony: Wnioski złożone, Umowy i potwierdzenia, Dyspozycje i zaświadczenia oraz e-Dokumenty w menu, w Moich sprawach, jak miało to miejsce do tej pory.
Główna zmiana polega na tym, że zamiast listy produktów, w Ofercie znajdziecie teraz sześć kategorii. Składają się na nie: Pożyczki i kredyty (pożyczki, kredyty, debety, limity do kont), Ubezpieczenia (podróżne, komunikacyjne, na życie i inne), Konta, a wśród nich osobiste, firmowe, walutowe, dla dzieci i inne, Karty do kont i kredytowe, Inwestycje i oszczędności, a w nich Fundusze, PPK/PPE, lokaty i inne, a także Pozostałe produkty dostępne w iPKO.
Nowy układ strony to element zmian w systemie transakcyjnym wprowadzanych już od kilku lat. Ich efektem były m.in. nowości wprowadzone w czerwcu, o których mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, gdy w iPKO pojawiły się nowy ekran startowy i menu główne. W wersji desktopowej zaczęto wówczas m.in. prezentować konta jedno pod drugim. Na telefonie komórkowym zaś rachunki zaczęły się wyświetlać obok siebie.