Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
POLOmarket wprowadza płatności do swojej aplikacji mobilnej. Funkcję obsługuje PayU

W aplikacji polskiej sieci handlowej można zapłacić za zakupy, które następnie można odebrać we wskazanym markecie

Polska sieć sklepów POLOmarket poinformowała o wprowadzeniu do swojej aplikacji mobilnej usług płatniczych. Bramkę, za pomocą której można korzystać z przelewów typu pay by link, kart bankowych czy Blika, obsługuje poznańska firma PayU.

Przeczytajcie także: Kolejna sieć umożliwi zakupy click and collect

Aplikacja POLOmarketu pozwala na realizację zakupów w modelu click and collect. Za pomocą smartfona można więc skompletować koszyk zakupów, a następnie zapłacić za nie przy pomocy narzędzi oferowanych przez PayU. Później zakupy należy odebrać z wybranego marketu. Docelowo nowe usługi będą dostępne dla klientów w całej sieci POLOmarket. W przyszłości firma we współpracy z partnerem zewnętrznym chce uruchomić dostawy zakupów do klientów.

Przeczytajcie także: Promocja Żabki i Visy na płatności mobilne

POLOmarket to jedna z wielu działających na polskim rynku sieci handlowych, która oferuje klientom własną aplikację mobilną służącą m.in. uczestnikom programów lojalnościowych. Podobne rozwiązania znajdują się w ofercie np. Lidla czy Żabki. Sieci te również oferują w aplikacjach płatności, z tym że poszły o krok dalej – ich narzędzia pozwalają płacić za zakupy w sklepach stacjonarnych dzięki powiązaniu z apką kart dowolnego wydawcy.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies