Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Aktualizacja SkyCash. Dzięki zmianom aplikacja wygląda dużo lepiej niż wcześniej

Pulpit najnowszej wersji aplikacji SkyCash przypomina teraz ekran główny konkurencji z mPay

W markecie Google Play (w App Store jeszcze jej nie widzę) znaleźć można najnowszą aktualizację aplikacji SkyCash. Z informacji od operatora apki, umieszczonej w markecie, wynika, że nie zawiera ona nowych funkcji, a wprowadzone zmiany dotyczą przede wszystkim szaty graficznej. Teraz pulpit aplikacji SkyCash wygląda tak:

W porównaniu z poprzednią wersją widać dużą poprawę. O gustach się nie dyskutuje, ale moim zdaniem aplikacja SkyCash wygląda dużo lepiej niż jej poprzednia wersja, która sprawiała wrażenie niedokończonej.

Przeczytajcie także: W aplikacji SkyCash znajdziecie taksówki

Co ciekawe ekran główny SkyCash przypomina teraz pulpit konkurencji z mPay. W obu przypadkach po odpaleniu apki użytkownicy widzą ułożone obok siebie kafle z poszczególnymi usługami. Wyżej znajduje się slider z promocjami i ofertami specjalnymi a na samej górze wycentrowane logo operatora. Pulpit mPay wygląda tak:

Różnice sprowadzają się w zasadzie do dwóch elementów: kolorystyki i umiejscowienia funkcji umożliwiających zasilanie portmonetki. W przypadku SkyCash znajdują się one bezpośrednio na ekranie głównym. Natomiast operator mPay wydzielił je do oddzielnej zakładki Moje Finanse, do której przejście znajduje się bezpośrednio pod sliderem.

Przeczytajcie także: Konto w mPay założycie przez wideoweryfikację

mPay i SkyCash to dwaj z trzech najważniejszych na polskim rynku operatorów aplikacji do płatności zdalnych za takie usługi jak przejazdy komunikacją miejską czy parkowanie w centrach miast (trzecim jest moBiLET). mPay ostatnio informował, że zamierza wyjść poza ten obszar i skupić się w większym niż dotychczas stopniu na usługach finansowych wykorzystujących m.in. zalety otwartej bankowości.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies