Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Credit Agricole wchodzi z oddziałami do centrów handlowych. Nie za późno?

Credit Agricole poinformował o otwarciu swojej pierwszej placówki zlokalizowanej w galerii handlowej – łódzkiej Manufakturze

Wiele banków działających na polskim rynku już od dawna rozwija swoje sieci stacjonarne w galeriach handlowych. Mowa o takich instytucjach jak Millennium, Getin, mBank, ING czy Santander. Po co? Argumentacja bankowców od dawna jest w zasadzie ta sama: chcą być tam, gdzie klienci. A ci w ostatnich latach coraz więcej czasu spędzali w centrach handlowych. Najbardziej spektakularnym przykładem tego trendu jest Citi Handlowy, który całkiem zrezygnował z placówek przy głównych ulicach miast na rzez oddziałów w galeriach.

Przeczytajcie także: Credit Agricole pozwala podpisywać umowy w oddziałach

Teraz do grona banków uruchamiających placówki w centrach handlowych dołącza Credit Agricole. Właśnie otworzył pierwszy oddział w łódzkiej Manufakturze. – Otwarcie pierwszej placówki w centrum handlowym jest dla nas testem, zarówno pod względem sprzedaży jak i budowania relacji. Zachęcamy zatem wszystkich klientów do odwiedzania nas w nowym miejscu i dzielenia się spostrzeżeniami – mówi Bogusz Niewiadomski, dyrektor pionu sprzedaży detalicznej w Credit Agricole.

Oddział Credit Agricole w centrum Manufaktura jest szóstą bezgotówkową placówką banku w Polsce. Nie ma w niej kas, a doradcy nie przyjmują, ani nie wypłacają gotówki. Klienci mogą to zrobić samodzielnie w strefie samoobsługowej – we wpłatomatach i bankomatach. Doradcy bankowi poświęcają całość czasu na załatwianie bardziej skomplikowanych spraw klientów. Mogą też ich uczyć bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej.

Przeczytajcie także: Credit Agricole wprowadza karty dla graczy

Tymczasem termin otwarcia przez Credit Agricole pierwszego oddziału w centrum handlowym wydaje mi się dość niefortunny. Chodzi oczywiście o pandemię i wynikające z niej zmiany zachowań klientów. Częste do niedawna wizyty całych rodzin w galeriach stały się rzadsze nie tylko ze względu na obawy o zdrowie, ale i wzrost zainteresowania handlem internetowym. Przyspieszenie rozwoju e-commerce jakie obserwowane jest od początku pandemii, może zakończyć erę wielkich centrów handlowych. Jeżeli tak się stanie, decyzja Credit Agricole o wejściu z placówkami do galerii okaże się spóźniona.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies