Wcześniej usługę polegającą na odbieraniu w sklepach stacjonarnych zamówień składanych online zaoferowały już takie sieci jak m.in. Polomarket, Carrefour, Auchan czy Stokrotka
Delikatesy Centrum to kolejna sieć supermarketów, w których zakupy zrobicie w modelu click&collect, czyli zamów i odbierz. Klienci mogą za pośrednictwem internetu skompletować koszyki zakupowe w 1,2 tys. placówek sieci w całej Polsce, a w ofercie online znajdą około 6,7 tys. produktów. Niestety, płatność realizowana jest przy odbiorze. Łączna wartość jednorazowych zakupów dokonanych w ten sposób może wynosić od 50 do 300 zł.
Osoby zainteresowane tą usługą, powinny skorzystać ze strony sklep.delikatesy.pl. Znajdą na niej listę placówek z opcją click&collect. Klient kompletuje koszyk, a następnie pracownik sklepu kontaktuje się z nim telefonicznie, by potwierdzić dostępność produktów lub zaproponować zamienniki. Zakupy kompletowane są w ciągu pięciu godzin, a na ich odbiór macie 24 godziny. O tym, że koszyk jest gotowy, zostaniecie poinformowani SMS-em oraz mailem.
Delikatesy Centrum (organizuje je Grupa Eurocash) zapewniają, że są największą siecią z opcję zamów i odbierz w handlu spożywczym w Polsce. Warto jednak przypomnieć, że w tym modelu działają już inne firmy. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że rozwiązanie takie wprowadziły m.in. Polomarket, Stokrotka, Kaufland, Auchan czy Carrefour. Nowe usługi testuje także Żabka. Sklepy tłumaczą, że ich działania stanowią odpowiedź na panującą epidemię koronawirusa. Rozwiązania typu click&collect mają zapewniać szybsze i bezpieczniejsze zakupy.