Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Credit Agricole rozdaje smartwatche. Wystarczy stworzyć hasło promujące płatności mobilne

Konkurs trwa do końca bieżącego roku, a nagrody otrzyma czterystu uczestników

Bank Credit Agricole zorganizował konkurs "Płać mobilnie – wygrywaj nagrody". Ma on na celu zwiększenie liczby aktywnych użytkowników płatności mobilnych i jest skierowany do obecnych klientów, którzy posiadają już konto w tej instytucji i używają kart płatniczych. Regulamin dopuszcza możliwość złożenia wniosku o wydanie karty w trakcie trwania konkursu.

Przeczytajcie także: Polskie terminale aplikacyjne zagoszczą w węgierskich sklepach

Osoby zainteresowane tą akcją powinny przede wszystkim wypełnić i przesłać organizatorowi formularz dostępny pod tym adresem. Trzeba w nim podać dane, zaakceptować zgody marketingowe i regulamin, a następnie podać hasło zachęcające do zostawienia gotówki w domu i korzystania z płatności mobilnych. Im bardziej pomysłowe, tym oczywiście lepiej. Slogan nie może być dłuższy niż 180 znaków.

Do końca trwania konkursu uczestnik musi też dodać kartę do jednego z cyfrowych portfeli: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay lub Fitbit Pay i wykonać za pomocą jednego z tych narzędzi co najmniej trzy transakcje, każda na minimum 20 zł. Warto podkreślić, że w regulaminie określono płatności, które nie zostaną uwzględnione (to m.in. wypłaty z bankomatów czy płatności w zakładach bukmacherskich), więc wypada zapoznać się z tymi zapisami.

Przeczytajcie także: Inpost może ponownie trafić na giełdę

Konkurs trwa do końca bieżącego roku, a w styczniu komisja konkursowa wybierze spośród propozycji nadesłanych przez klientów 200 haseł. Ich autorzy otrzymają smartwatche Fitbit Versa 2. Kolejne 200 osób dostanie nagrody w postaci bonów rabatowych o wartości 50 zł na zakup urządzeń Garmin z funkcją Garmin Pay. Bank zastrzega, że każdy uczestnik może zgłosić tylko jedno hasło konkursowe, a o jego przyjęciu klient zostanie powiadomiony mailem.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies