Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Visa i Lidl przygotowały przedświąteczną kampanię promocyjną. Można wygrać naprawdę duże zakupy

To element programu, w ramach którego organizacja chce promować w grudniu bezgotówkowe zakupy

Visa i Lidl przygotowały dla klientów loterię, w której można wygrać cztery pakiety zakupów o wartości 10 tys. zł każdy oraz dwanaście pakietów o wartości 1 tys. zł każdy. Aby wziąć w niej udział, wystarczy dodać kartę Visa do aplikacji Lidl Plus oraz zarejestrować ją na tej stronie (gdy stanie się już aktywna). Następnie, przy użyciu wspomnianej apki, należy zapłacić za zakupy w sklepie Lidl. Im częściej skorzystacie z tej formy płatności, tym większe są szanse na wygraną. Loteria potrwa od 30 listopada do 24 grudnia 2020 roku.

Przeczytajcie także: Duży wzrost liczby płatności Apple Pay i Google Pay

Loteria to część większej kampanii, w której amerykańska organizacja płatnicza chce promować płatności cyfrowe. Zarówno w internecie, jak i podczas zakupów stacjonarnych, gdy klient może korzystać z karty, telefonu czy urządzenia ubieralnego. Na potrzeby kampanii świątecznej, która potrwa do 27 grudnia, przygotowano spot reklamowy. Widzowie zobaczą go w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Jednocześnie działania marketingowe prowadzone będą online, w tym w mediach społecznościowych.

Przeczytajcie także: 5 najciekawszych i metalowych kart dla Polaka

Visa przypomniała w swoim komunikacie, że w Polsce działa już ponad milion terminali płatniczych, a każdy z nich obsługuje transakcje zbliżeniowe. Korporacja poinformowała także, iż po podniesieniu limitu dla płatności bezdotykowych bez konieczności potwierdzania ich kodem PIN, średnia kwota zakupów w transakcjach tego typu w Polsce wzrosła o ponad 10 proc. w okresie kwiecień – czerwiec 2020. Zwrócono także uwagę na fakt, że Polacy coraz chętniej używają kart Visa w internecie. W czerwcu br. liczba takich transakcji wzrosła o 30 proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies