PayTel chce rozwijać swój serwis i będzie wprowadzać do niego nowe usługi
Operator terminali płatniczych PayTel poinformował o uruchomieniu platformy wybierzterminal.pl, która umożliwia klientom wybór właściwego urządzenia i załatwienie niezbędnych formalności związanych z umową na korzystanie z niego. Dzięki temu firma pragnąca rozpocząć akceptację kart może to zrobić całkowicie zdalnie. PayTel tłumaczy, że uruchomienie serwisu wiąże się z sytuacją pandemiczną oraz rosnącym zapotrzebowaniem na płatności zbliżeniowe.
Na obecnym etapie usługa kierowana jest do jednoosobowych działalności gospodarczych, ale PayTel deklaruje, że w kolejnych miesiącach przygotuje rozwiązania dla spółek. W przyszłości będzie także możliwe wykupienie terminala na własność. Na razie operator oferuje dzierżawę urządzenia na rok, dwa lub trzy lata. W pierwszym przypadku użytkownik może skorzystać z programu Polski Bezgotówkowej i nie poniesie kosztów, o ile oczywiście spełnia warunki stawiane przez fundację.
Firmy zainteresowane tym rozwiązaniem, mają do wyboru stacjonarne lub mobilne terminale płatnicze. Gdy przedsiębiorca określi, jaki chce sprzęt, na jak długo i doprecyzuje rodzaj prowizji, będzie mógł podpisać umowę online. Po tych formalnościach pojawi się u niego instalator z terminalem. Na stronie wybierzterminal.pl dość klarownie przedstawiono ofertę, w tym dostępne urządzenia, dodano także zakładkę Strefa klienta, a w niej odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.