Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Twisto wprowadza usługę "podziel na trzy". Zakupy rozłożycie na raty 0 proc.

Na razie rozwiązanie działa w około 40 sklepach, ale ma być ich więcej

Fintech Twisto poinformował o wprowadzeniu do oferty nowego rozwiązania "podziel na trzy". Dzięki niemu klienci zyskali możliwość dzielenia płatności za zakupy internetowe na trzy raty za zero zł (RRSO 0 proc.). Odbywa się to bez formalności, wystarczy kliknąć jeden przycisk w aplikacji. Fintech przekonuje, że na polskim rynku jest to nowość, ale w innych krajach, gdzie znana jest m.in. jako "buy in 3", usługa cieszy się już sporą popularnością.

Przeczytajcie także: Libra chce odciąć się od Facebooka - funkcjonuje jako Diem

Użytkownik aplikacji Twisto, który będzie chciał skorzystać z usługi, powinien kupić interesujący go produkt w jednym ze sklepów partnerskich, wchodząc do niego bezpośrednio przez aplikację Twisto. Gdy płatność zostanie zaksięgowana, można ją podzielić na trzy raty jednym przyciskiem. Funkcja ta jest bezpłatna zarówno dla darmowego planu Online, jak i płatnego Space. Fintech tłumaczy w komunikacie, że koszt finansowania pokrywany jest z prowizji od sklepu internetowego.

Usługa jest na razie dostępna w około 40 sklepach internetowych, m.in. na Allegro, Aliexpress, eObuwie, Notino, Agata Meble, BRW i Modivo. Pełną listę partnerów można sprawdzić w zakładce Zakupy w aplikacji Twisto. Sklepów oferujących to rozwiązanie, będzie zapewne więcej. Klienci fintechu wciąż mogą korzystać z płatnych rat (od 4 do 12) oraz możliwości przesunięcia płatności o 45 dni za darmo. Wydłużanie tego terminu wiąże się już z opłatą.

Przeczytajcie także: Blik z rekordami podczas Black Friday i Cyber Monday

Twisto to fintech pochodzący z Czech. Oferuje m.in. tzw. płatności odroczone w aplikacji. Użytkownicy rozwiązania mogą korzystać z Google Pay, a od niedawna także z Apple Pay. Jakiś czas temu firma podniosła swoim klientom miesięczny limit wydatków: z 1,5 tys. zł do 2,9 tys. zł. Fintech ma ambitne plany względem polskiego rynku. Chce zostać liderem płatności odroczonych pod względem liczby sklepów-akceptantów. Pomóc może w tym 17 mln zł przeznaczonych na rozwój.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies