Rozwiązanie przyda się m.in. przy okazji robienia przedświątecznych zakupów
Firmy Carrefour i Mastercard poinformowały o uruchomieniu strony carrefour.kiedydosklepu.pl. Dzięki niej klienci dowiedzą się, w jakich godzinach w sklepach tej marki panuje mniejszy ruch i unikną kolejek przy kasach. Narzędzie funkcjonuje w oparciu o analizy trendów zakupowych w sklepach Carrefour, a dane dostarcza Mastercard. Organizacja wykorzystuje informacje na temat wydatków konsumenckich i aktualizuje je w cyklu tygodniowym.
Osoby zainteresowane rozwiązaniem, powinny zajrzeć pod wspomniany adres i wpisać w wyszukiwarce adres sklepu Carrefour, w którym zamierzają zrobić zakupy. Opcjonalnie mogą skorzystać z automatycznej geolokalizacji. Po wskazaniu dnia tygodnia, narzędzie przedstawi spodziewane natężenie ruchu w poszczególnych godzinach. Pozwoli to wybrać na zakupy porę dnia, gdy klientów jest mniej. Dzięki temu ruch będzie rozłożony bardziej równomiernie. Takie działanie jest szczególnie istotne teraz, gdy coraz więcej klientów wyrusza na przedświąteczne zakupy.
Jednocześnie Carrefour i Mastercard chcą zachęcić do odwiedzania sklepów w godzinach porannych. Użytkownicy programu Bezcenne Chwile, którzy od 8:00 do 10:00 zapłacą za zakupy w sklepie Carrefour kartą Mastercard wydaną przez jeden z banków partnerskich, otrzymają podwojoną liczbę punktów. Warto też przypomnieć, że opisany projekt to kontynuacja działań, o których mogliście w serwisie cashless.pl przeczytać w maju br. To wtedy Mastercard udostępnił platformę kiedydosklepu.pl.