Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kolejne kłopoty inwestorów. Tym razem z awarią zmaga się biuro maklerskie mBanku

Od wczoraj klienci biura maklerskiego mBanku mają problemy z zalogowaniem się na swoje rachunki

Kłopoty inwestorów korzystających z usług maklerskich mBanku zaczęły się w piątek rano. Instytucja na Twitterze przepraszała za utrudniony dostep do usług eMakler i mInwestor. Awaria wypadła pechowo, bo akurat wczoraj na giełdzie debiutowała spółka Answear.com. Po południu mBankowi udało się przywrócić sprawność swoich systemów maklerskich, ale nie na długo.

Przeczytajcie także: Płatności zbliżeniowe Blikiem w II kw. 2021 r.

Na stronie internetowej mBanku znajdziecie informację, że obecnie nie da się zalogować na rachunek za pomocą aplikacji mobilnej eMakler. Instytucja zapewnia jednak, że na konto można dostać się i składać wszelkie zlecenia za pomocą internetowego serwisu transakcyjnego.

Przeczytajcie także: ING po kilku dniach awarii uruchamia usługi maklerskie

To druga w ostatnim czasie poważna awaria usług maklerskich mBanku. Poprzednia miała miejsce tuż przed końcem ubiegłego roku. Również w grudniu z najdłuższą przerwą techniczną w historii swojej działalności zmagał się także ING Bank Śląski. Jego klienci korzystający z usług maklerskich nie mogli przez kilka dni składać zleceń. W jego przypadku problemy wynikały z usterki technicznej u jednego z poddostawców systemu informatycznego.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies