Od wczoraj klienci biura maklerskiego mBanku mają problemy z zalogowaniem się na swoje rachunki
Kłopoty inwestorów korzystających z usług maklerskich mBanku zaczęły się w piątek rano. Instytucja na Twitterze przepraszała za utrudniony dostep do usług eMakler i mInwestor. Awaria wypadła pechowo, bo akurat wczoraj na giełdzie debiutowała spółka Answear.com. Po południu mBankowi udało się przywrócić sprawność swoich systemów maklerskich, ale nie na długo.
Na stronie internetowej mBanku znajdziecie informację, że obecnie nie da się zalogować na rachunek za pomocą aplikacji mobilnej eMakler. Instytucja zapewnia jednak, że na konto można dostać się i składać wszelkie zlecenia za pomocą internetowego serwisu transakcyjnego.
To druga w ostatnim czasie poważna awaria usług maklerskich mBanku. Poprzednia miała miejsce tuż przed końcem ubiegłego roku. Również w grudniu z najdłuższą przerwą techniczną w historii swojej działalności zmagał się także ING Bank Śląski. Jego klienci korzystający z usług maklerskich nie mogli przez kilka dni składać zleceń. W jego przypadku problemy wynikały z usterki technicznej u jednego z poddostawców systemu informatycznego.