Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria w Pekao. Możecie mieć problem z zalogowaniem do PeoPay oraz płatnością kartą

O awarii poinformowali czytelnicy cashless.pl, ale potwierdził ją sam bank na swoim profilu na Twitterze

Tuż przed godz. 11 czytelnicy cashless.pl donieśli o problemach z zalogowaniem na rachunek w banku Pekao. Tego rodzaju awarie w bankowości zdarzają się dość często, a o większości z nich nie warto pisać, bo są szybko usuwane. Tym razem jednak problem może być bardziej istotny, gdyż dotyczy także systemu kartowego.

Przeczytajcie także: Pekao wycofuje z oferty większość lokat

Bank Pekao potwierdził występowanie problemów w mediach społecznościowych, m.in. na swoim profilu na Twitterze. – Możecie mieć chwilowe trudności z zalogowaniem do aplikacji PeoPay i z autoryzacją płatności kartą. Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej wszystko wróciło do normy. Przepraszamy za utrudnienia – czytam w tweecie Pekao, opublikowanym ok. godz. 12 w niedzielę.

Przeczytajcie także: Klienci Pekao mogą zakładać firmy online

Z serwisu Down Detector wynika, że problemy z systemem Pekao zaczęły się między godz. 10 a 11 rano i od tamtej pory nasilają się. Jeżeli więc wybieracie się na stację benzynową czy do osiedlowego sklepu, lepiej weźcie ze sobą gotówkę albo kartę innego banku. Gdy awaria zostanie usunięta, zaktualizuję tekst.

AKTUALIZACJA

Ok. godz. 14.30 Bank Pekao poinformował o usunięciu awarii.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies