Nowa funkcja została zapowiedziana w regulaminie serwisu Moje Usługi od ING, który ma zacząć obowiązywać 25 lutego bieżącego roku
Moje Usługi, serwis oferowany przez spółkę należącą do banku ING, poinformował swoich klientów o planowanym na 25 lutego 2021 r. wprowadzeniu nowego regulaminu. Dokument ten zdradza nowość, jaka niebawem ma pojawić się w ofercie Moich Usług, czyli Express Wallet. Z pytaniem o to, czym ona będzie, zwróciłem się do firmy zarządzającej serwisem Moje Usługi.
– Zapis w regulaminie dotyczący usługi Express Wallet wprowadzamy z myślą o udostępnieniu użytkownikom Moich Usług ekspresowych wypłat środków do dostawców usług. Po skorzystaniu z takiej opcjonalnej funkcji, środki będą przesyłane do dostawców w ciągu 15 minut, co znacznie zwiększy komfort płatności – zwłaszcza w przypadku opłat o bliskim lub przeszłym terminie – czytam w odpowiedzi nadesłanej do redakcji cashless.pl.
Za możliwość ekspresowego uregulowania należności za rachunki trzeba będzie zapłacić 5 zł. Z tym że opłata dotyczyć będzie całego koszyka płatności, niezależnie od liczby opłat, jakie w ten sposób będzie się regulować.
Operator serwisu Moje Usługi postanowił też zdjąć wynoszący 4 tys. limit na jednorazową płatność oraz wynoszący 60 tys. zł limit roczny na płatności do jednego dostawcy.
Moje Usługi to serwis zrządzany przez spółkę ING Usługi dla Biznesu, należącą do ING Banku Śląskiego. Serwis powstaje przy współpracy z fintechem BillTech. Moje Usługi mają pomagać klientom w zarządzaniu stałymi opłatami, takimi jak rachunki za media, czynsz czy raty kredytowe. Jedną z ciekawych opcji dostępnych dla użytkowników Moich Usług jest możliwość korzystania z odroczonych płatności Twisto.