Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Chcą uświadomić, jak nowoczesne są banki z Polski. Pierwsza taka kampania ZBP na 30-lecie

Spoty wizerunkowe pokazujące dorobek technologiczny działających w Polsce banków będzie można zobaczyć m.in. w stacjach telewizyjnych

Związek Banków Polskich poinformował o rozpoczęciu kampanii wizerunkowej, której celem jest pokazanie, z jak nowoczesnych usług bankowych mogą korzystać klienci z Polski. Kampania pod tytułem "Banki w Polsce – tak nowoczesne, że nawet nie zauważasz, kiedy z nich korzystasz" została przygotowana przy współpracy z agencją Bridge2Fun. Spoty 15- i 30-sekundowe będą emitowane m.in. w stacjach telewizyjnych.

Przeczytajcie także: Nowe zadanie Bartłomieja Noconia

Idea kampanii zrodziła się z obserwacji, że powszechna świadomość dotycząca skali działania oraz rozwoju technologicznego banków jest stosunkowo niska, mimo że z dobrodziejstw nowoczesnej bankowości korzysta znacząca część społeczeństwa oraz instytucje polskiego państwa. Stąd przypomnienie w ramach kampanii, że banki w Polsce są tak nowoczesne i pełne udogodnień, że wręcz niezauważalne w codziennym funkcjonowaniu.

Jest to pierwsza tak duża kampania wizerunkowa sektora bankowego w Polsce, zrealizowana we współpracy między bankami. Celem kampanii jest promocja polskiej bankowości, a nie poszczególnych banków. Kampania wizerunkowa zbiega się z 30-leciem funkcjonowania polskiej bankowości w nowych realiach gospodarczych i rocznicą utworzenia ZBP. Spoty będą podkreślać zalety m.in. płatności telefonem, zakładania kont z selfie czy błyskawicznych przelewów.

Przeczytajcie także: ZBP ostrzega przed atakiem na klientów banków

Komunikację wizerunkową kampanii uzupełnia strona internetowa dostępna pod adresem www.bankiwpolsce.pl. Znajdują się na niej pogłębione informacje na temat nowoczesnej bankowości, statystyki dotyczące skali działania polskich banków i ich obecności w codziennym życiu, a także dane pokazujące istotną rolę banków dla gospodarki i społeczeństwa, między innymi w czasach pandemii koronawirusa.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies