Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Kolejny podmiot z branży e-commerce wybiera się na giełdę. Prospekt do KNF złożył Shoper

Shoper chwali się, że z jego rozwiązań korzysta już 20 tys. sklepów internetowych

Spółka Shoper, stojąca za platformą do prowadzenia sklepów internetowych, wybiera się na giełdę, o czym informuje serwis ISBnews. Firma złożyła prospekt do Komisji Nadzoru Finansowego, ale prezes spółki, Marcin Kuśmierz, przekonuje, że rozważane są różne scenariusze rynkowe – giełdowy debiut to tylko jedno z możliwych rozwiązań. Platforma szybko rosła w ostatnich kwartałach, na co wpływ z pewnością miał dynamiczny rozwój handlu internetowego w Polsce.

Przeczytajcie także: Chińska konkurencja paczkomatów Inpostu już na polskim rynku

Shoper jest platformą typu SaaS (Software as a Service). Dostarcza sklepom internetowym oprogramowanie, które umożliwia prowadzenie biznesu i to od przyjęcia zamówienia do rozliczenia księgowego. Klienci spółki, a jest ich już 20 tys., mogą liczyć na rozbudowany zestaw narzędzi czy rozwijany wciąż pakiet integracji – niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o nawiązaniu przez ten podmiot współpracy z PayPo, dzięki czemu w sklepach łatwo wprowadzić płatności odroczone.

Przeczytajcie także: Empik wprowadzi do Pay&Go nowe funkcje

Z opublikowanych informacji wynika, że w 2020 roku GMV (Gross Merchandise Value) firmy, czyli wartość sprzedanych towarów za pośrednictwem tej platformy, wyniosła 4 mld zł. To ponad trzykrotnie więcej niż w 2018 roku. Dynamiczny rozwój nadal jest możliwy, bo wskazują na to prognozy dotyczące całego rynku e-commerce. Sytuację wykorzystało już Allegro, które zanotowało bardzo udany debiut giełdowy. W jego ślady poszły też Inpost oraz Answear.com.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

BNP Paribas pozazdrościł Santanderowi. Nawiązał współpracę z Żabką w zakresie sprzedaży kont i kart

W Żabkach pojawią się plakaty z kodem QR ułatwiającym pobranie aplikacji banku, zaplanowano też promocję dla zakładających konta i loterię dla płacących kartami

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies