Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Jak ten bank to robi, że klienci tak często odwiedzają jego fanpage na Facebooku...

Z wynikiem ponad 259 tys. fanów BZ WBK otwiera zestawienie najbardziej lubionych fanpegów banków. Po piętach depczą mu mBank i BGŻ BNP Paribas

Znamy już styczniowe dane dotyczące aktywności banków na Facebooku. Niespodzianek nie ma. Ranking największych stron, tak jak w grudniu, otwiera BZ WBK z wynikiem 259 141 fanów. To o ponad 5 tys. więcej niż miesiąc temu. Zaraz za nim znajduje się fanpage mBanku z 258 124 polubień (wzrost o 2 proc.) oraz BGŻ BNP Paribas 214 665 (spadek o 0,6 proc.)

FB1trendy

W tym ostatnim przypadku to już drugi miesiąc z rzędu, w którym bankowi fanów ubywa.

Przeczytajcie także: Czy można zwiększyć sprzedaż kart o 100 proc. w ciągu roku? Można

W tym miesiącu pod względem największego procentowego przyrostu liczby like'ów wyróżniały się strony: Make Life Fair (BPH), PKO i Pekao. Największy bezwzględny przyrost liczby fanów osiągnęły fanpage mBank Polska, Bank Zachodni WBK oraz PKO.

FB2trendy

Dla porównania w grudniu 2015 r. największy bezwzględny przyrost liczby fanów osiągnęły fanpage mBanku, BZ WBK oraz Banku Pekao. Natomiast największy procent swoich fanów zaangażowały strony Make Life Fair (BPH), Pekao i Idea Hub (Idea Bank).

Przeczytajcie także: To był rekordowy grudzień w przelewach ekspresowych

Tradycyjnie już zupełnie inaczej wygląda ranking stron, jeśli weźmie się pod uwagę czas reakcji na zamieszczane przez użytkowników posty. W tym przypadku w styczniu najlepiej radził sobie Raiffeisen Polbank, który odpowiadał na wypowiedzi fanów średnio w 5 m i 29 sek, szybciej niż w poprzednim zestawieniu, które zresztą także otwierał. W tej kategorii na trzecie miejsce (o dwie pozycje do góry) przeskoczył T-Mobile Usługi Bankowe z czasem reakcji 18 m 24 sek. O pięć pozycji awansował też ING Bank Śląski, który zajął dziewiąte miejsce.

FB3trendy

Comiesięczne raporty Fanpage Trends opracowuje od marca 2011 r. Sotrender.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies