Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Aplikacja Inpostu ma już 6,5 mln użytkowników. Spółka wprowadza do niej nowe funkcje

Inpost deklaruje, że z pomocą apki za paczkę będzie można niebawem zapłacić przy użyciu Apple Pay i Google Pay

Inpost poinformował, że z jego aplikacji korzysta 6,5 mln użytkowników. Niespełna rok temu, pod koniec maja, mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że operator paczkomatów chwalił się wynikiem 4 milionów aktywnych użytkowników Inpost Mobile. Spółka zarządzana przez Rafała Brzoskę przekonuje, że to jeden z najchętniej pobieranych i najwyżej ocenianych w Polsce programów w marketach Google Play oraz App Store. Jakiś czas temu pojawił się on także w Huawei AppGallery.

Przeczytajcie także: Doconomy po raz pierwszy w Polsce

Aplikacja Inpostu na przestrzeni ostatnich kwartałów stała się istotnym elementem funkcjonowania tej firmy. Z jej pomocą klienci mogą nie tylko odbierać przesyłki bez konieczności dotykania ekranu paczkomatu, ale też nadawać paczki w urządzeniach i to bez drukowania etykiety. W połowie marca okazało się, że Inpost zamierza wyłączyć usługę nadawania paczek bezpośrednio w automatach, by jeszcze bardziej zachęcić klientów do korzystania z apki.

Teraz firma poinformowała, że jej klienci mogą liczyć na nową funkcję: aplikacja podpowie użytkownikom, czy stoją przed właściwą maszyną. Ma to związek z szybko rosnącą liczbą automatów i faktem, że coraz częściej znajdują się one obok siebie. Apka wyświetli zdjęcie paczkomatu, do którego chce trafić klient i wskaże do niego drogę na mapie. Spółka zapewniła także, że niebawem za paczkę będzie można zapłacić w apce z pomocą Apple Pay i Google Pay. Obecnie program przyjmuje płatności Blikiem, kartą lub szybkim przelewem pay by link.

Przeczytajcie także: Banki zaczynają informować klientów o kosztach przewalutowania transakcji

W ostatnich tygodniach okazało się, że Inpost zdecydował się na duże przejęcie na francuskim rynku. Za około 2,6 mld zł spółka uzyskała 100 proc. udziałów w Mondial Relay. To jeden z elementów ekspansji firmy na zachodnich rynkach. Operator paczkomatów nie próżnuje też w Polsce – nawiązał współpracę z IdoSell, platformą do prowadzenia sklepów internetowych. Podmioty wprowadziły usługę Smile, która przewiduje darmową dostawę do paczkomatów przy zamówieniach o wartości powyżej 40 zł. Rozwiązanie przypominające usługę Smart od Allegro jest dostępne od 1 kwietnia.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies