Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO BP integruje się z Mapami Google. Pierwsze efekty już możecie zobaczyć

PKO BP umożliwił już umawianie się na rozmowę z doradcą bezpośrednio przez Mapy Google

Największy polski bank od dłuższego czasu opiera się wprowadzeniu płatności mobilnych Google Pay tłumacząc to m.in. obroną przed ekspansją amerykańskich Big Techów w branży finansowej. Nie oznacza to jednak, że PKO BP nie chce korzystać usług Google’a w innych obszarach. Najnowszym przykładem jest integracja z Mapami Google.

Przeczytajcie także: Usługi dodatkowe są przyszłością bankowości

Pierwszym elementem tej integracji jest funkcja umawiania się z doradcami PKO BP bezpośrednio w aplikacji Mapy Google. Na razie będzie to rozmowa telefoniczna lub wideo. Gdy znikną obostrzenia związane z pandemią, bank zamierza też pozwolić na umawianie się na spotkania osobiste w placówkach PKO BP. Nowość dostępna jest na razie na urządzeniach z systemem iOS (na Androidzie jeszcze nie udało mi się tej funkcji odnaleźć).

Aby umówić się na rozmowę z doradcą PKO BP, po wybraniu w Mapach Google oddziału banku należy kliknąć w symbol kalendarza.

Następnie należy wskazać, czy zainteresowany jest klientem indywidualnym czy firmowym, wybrać temat rozmowy oraz określić jej formę (telefoniczna lub wideo). Ważne, że po umówieniu się w ten sposób odpowiednia adnotacja o spotkaniu trafia bezpośrednio do kalendarza konkretnego doradcy PKO BP.

W ramach integracji z Mapami Google PKO BP wyświetla też informacje na temat promowanych ofert produktów finansowych, które dostępne są po kliknięciu w zakładkę Nowości.

Przeczytajcie także: Czy to dobrze, że płatności Google Pay są bezpłatne?

Usługa polegająca na wirtualnym spotkaniu z wideodoradcą PKO BP pojawiła się w maju ubiegłego roku. Taka forma obsługi klientów została wprowadzona w reakcji na rozwój pandemii koronawirusa. Z wideorozmowy mogą korzystać zarówno dotychczasowi jak i nowi klienci PKO BP. Bank zamierza zwiększać listę spraw możliwych do załatwienia poprzez wideo, by w ten sposób zwiększać sprzedaż nowych produktów. Natomiast z nieoficjalnych informacji wynika, że bank pracuje także nad umożliwieniem umawiania się na wizytę w oddziale za pośrednictwem aplikacji Booksy.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies