Nowa platforma z czasem będzie dostępna także przez aplikację mobilną
Santander Consumer Multirent poinformował o uruchomieniu Portalu Klienta. Nowa platforma umożliwi klientom załatwianie w pełni online większości spraw związanych z obsługą ich umów leasingowych.
Firma wyjaśnia w komunikacie, że posiadacz umowy w Santander Consumer Multirent za pomocą nowej platformy może w każdej chwili składać wnioski w dowolnej sprawie oraz na bieżąco monitorować, na jakim etapie jest ich realizacja. Pozwala to przyspieszyć proces obiegu dokumentów, zwłaszcza że w przeciwieństwie do poprzedniej wersji serwisu, komunikacja na linii klient-pracownik toczy się wyłącznie na portalu.
Użytkownicy portalu mają dostęp nie tylko do umów, ale też harmonogramów spłat, faktur czy tabeli opłat. Za pomocą jednego kliknięcia mogą zaś przejść do AutoSalonu, czyli platformy, dzięki której przedsiębiorcy bez wychodzenia z domu kupią auto i podpiszą umowę leasingu. Przy jej użyciu można wybrać pojazd i jego finansowanie w tym samym miejscu, bez dodatkowej rejestracji.
Santander Consumer Multirent deklaruje, że w kolejnym etapie użytkownicy Portalu Klienta zyskają dostęp m.in. do pełnej obsługi ubezpieczeń i karty paliwowej. Pojawi się też funkcja podglądu zgłoszonych szkód komunikacyjnych czy opcja minichatu. Z czasem dostęp do platformy zapewni także aplikacja mobilna.