Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank ułatwia składanie reklamacji. Zobaczcie, jakie zdarzenia można już zgłosić przez serwis internetowy lub aplikację

mBank umożliwia składanie reklamacji drogą elektroniczną nie tylko w sprawie transakcji kartami, ale też przelewów czy nienależnie pobranych prowizji

mBank poinformował swoich klientów o rozszerzeniu katalogu zdarzeń, które można reklamować zdalnie, za pośrednictwem internetowego serwisu transakcyjnego lub aplikacji mobilnej. Dzięki temu klienci nie muszą już udawać się do oddziału, dzwonić na infolinię, czy pisać pism reklamacyjnych.

Przeczytajcie także: mBank cyfryzuje procesy reklamacyjne

Z komunikatu opublikowanego przez mBank wynika zatem, że do listy zdarzeń możliwych do zareklamowania drogą elektroniczną dołączyły problematyczne sytuacje związane z przelewami, gdy np. pieniądze nie dotarły do odbiorcy albo transakcji nie udało się zlecić. W nowy sposób reklamować można też zdarzenia związane z prowizjami dotyczącymi kredytów odnawialnych, saldem debetowym itp. Chodzi o sytuacje, gdy klient ma wątpliwości związane z wysokością pobranej prowizji przy uruchomieniu czy odnowieniu kredytu. Przez serwis internetowy i aplikację można też zgłaszać reklamacje prowizji pobranych przy transakcji kartą czy sprawdzaniu salda w bankomacie.

Wcześniej już mBank pozwalał na składanie w ten sposób reklamacji w sytuacjach, gdy ktoś skorzystał z bankomatu, ale ten nie wypłacił pieniędzy, a na rachunku pojawiła się blokada, albo gdy ktoś wpłacił pieniądze we wpłatomacie, ale środki nie zostały zaksięgowane na rachunku. Procedura dotyczyła także klientów, którzy na przykład płacili kartą w internecie, transakcja nie doszła do skutku a mimo to pieniądze zniknęły z konta albo zapłacili za coś, ale przesyłka nie dotarła.

Przeczytajcie także: Reklamacje trafiły do aplikacji mobilnej w mBanku

mBank wiosną ubiegłego roku wprowadził proces umożliwiający składanie reklamacji przez internet. Jesienią odpowiednia funkcja trafiła do jego aplikacji mobilnej. Udostępnienie nowej usługi argumentowane było m.in. tym, by w czasie pandemii klienci nie musieli odwiedzać oddziałów czy dzwonić na przeciążoną infolinię. Nie bez znaczenia jest też fakt, że wzrost zainteresowania zakupami internetowymi i zwiększona liczba transakcji w e-commerce powoduje rosnącą liczbę reklamacji płatności, z których duża część może być rozpatrzona automatycznie.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies