Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awaria w BZ WBK. Nie działa bankowość internetowa

Płatności kartami i wypłaty z bankomatów są realizowane bez przeszkód

Informację o awarii w BZ WBK otrzymaliśmy od naszych czytelników. Potwierdziło ją biuro prasowe instytucji. Internetowy serwis transakcyjny, jak to zostało określone, "działa falami". Trwają prace mające na celu usunięcie awarii.

Przeczytajcie także: Obniżą limit na transakcje gotówkowe firm do 15 tys. zł

Jednocześnie BZ WBK zapewnia, że płatności bezgotówkowe kartami oraz wypłaty gotówki z bankomatów realizowane są bez przeszkód, a pieniądze deponentów są bezpieczne.

Jeżeli macie problem ze swoim bankiem, nie możecie zalogować się na konto, nie możecie skorzystać z karty albo macie jakąkolwiek inną ciekawą informację, którą chcielibyście się z nami podzielić, skorzystajcie z nowego kanału kontaktu z redakcją Cashless, z zakładki Alert. Możecie ją znaleźć tutaj lub w głównym menu naszego serwisu.

Aktualizacja

O godz. 20 biuro prasowe BZ WBK zapewniło, że awaria została usunięta.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: BZ WBK, AWARIA

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies