Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kolejna organizacja skorzysta z Emplobota. Wirtualny rekruter pojawi się w Nationale-Nederlanden

Chatbot wesprze dział HR i ułatwi znalezienie pracy nawet osobom bez CV

Nationale-Nederlanden poinformowało o nawiązaniu współpracy ze startupem Emplocity. W efekcie ubezpieczyciel zacznie korzystać z Emplobota, czyli chatbota wspierającego proces rekrutacyjny. Algorytm wykorzystujący namiastkę sztucznej inteligencji pomoże pracownikom działu HR Nationale-Nederlanden znaleźć kandydatów do sieci sprzedaży.

Przeczytajcie także: Płatność Blikiem przez Messengera? Nowy pomysł Tpay i Koda Bots

Emplobot porozumiewa się z kandydatami na Messengerze, można z niego korzystać zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Narzędzie pracuje przez całą dobę i umożliwia przerwanie rozmowy oraz powrót do niej w wybranym momencie. Chatbot w trakcie konwersacji zbiera od kandydata informacje na temat preferowanego zajęcia, posiadanych umiejętności czy wykształcenia, a potem wyszukuje dla niego oferty pracy. Następnie może mu wysłać zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym.

Nationale-Nederlanden uruchomiło chatbota przy trzech stanowiskach w segmencie sprzedaży. Rozwiązanie będzie łatwo dostępne dla kandydatów – znajdą je na stronie ubezpieczyciela w zakładce "Kariera", w postach w mediach społecznościowych lub w ogłoszeniach na portalu Pracuj.pl. Organizacja wyjaśnia, że proces aplikacyjny przez Emplobota jest łatwiejszy i bardziej dostępny, bo można zgłosić chęć współpracy z firmą nawet bez CV. Kandydat otrzymuje też informację zwrotną od razu po zakończeniu rozmowy. Ułatwione zadanie mają również rekruterzy, dzięki czemu mogą poświęcić więcej czasu wybranym osobom.

Przeczytajcie także: Bank Litwy ma zastrzeżenia do fintechów

Narzędzie spółki Emplocity jest już wykorzystywane przez inne organizacje, o czym mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl. W 2018 roku wdrożył je Santander Bank Polska. Kilka miesięcy później Emplobota zatrudniły mBank i PKO BP, a w połowie 2019 roku rozwiązanie wprowadził BNP Paribas. Z kolei na początku ubiegłego roku na taki krok zdecydował się Santander Consumer Bank. Z kolei wśród ubezpieczycieli na skorzystanie z pomocy Emplobota zdecydowała się Aviva.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies