Nowy serwis ma być rozwijany w kolejnych miesiącach, tak by wszystkie zapowiedziane dziś usługi znalazły się w nim do końca I kwartału 2022 r.
PKO BP poinformował o uruchomieniu nowego serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla klientów swojego biura maklerskiego. W nowej wersji PKO supermaklera, oprócz odświeżonego wyglądu, pojawiły się też nowe funkcje, np. zintegrowane wykresy z analizą techniczną i czytelne prezentowanie informacji o nadchodzących dywidendach posiadanych na rachunku spółek.
Zapowiedziano również, że w najbliższych miesiącach klienci uzyskają m.in. dostęp do prognoz wysokości podatku PIT, możliwość otrzymywania powiadomień push, SMS oraz e-mail o zdarzeniach na rachunku i będą mogli przejść do serwisu transakcyjnego detalicznych obligacji skarbowych bez dodatkowego logowania. Udostępniony zostanie także serwis informacyjny Biura Maklerskiego PKO BP z analizami rynkowymi oraz portfelami modelowymi przygotowywanymi w ramach usługi doradztwa inwestycyjnego.
Serwis PKO supermakler został przygotowany w technologii responsive web design, co oznacza, że można z niego wygodnie korzystać na różnych typach urządzeń. Docelowo narzędzie ma zaś zostać zintegrowane z portalem iPKO oraz aplikacją mobilną IKO. Dzięki temu klienci będą mogli zarządzać swoimi finansami z jednego miejsca, w tym składać zlecenia giełdowe za pośrednictwem systemu transakcyjnego banku czy jego apki mobilnej.
Wszystkie nowości mają zostać wdrożone do końca I kwartału 2022 r. Dotychczasowe serwisy supermakler, aplikacja mobilna, tabletowa oraz ePromak Professional będą działać jeszcze przez kilka kolejnych miesięcy.