W ramach usługi Pay in 3 Klarna umożliwia rozłożenie płatności na trzy bezodsetkowe raty
Klarna poinformowała, że od dziś jej brytyjscy klienci mogą rozkładać na bezodsetkowe raty płatność za zamówienia złożone w dowolnym sklepie internetowym. Usługa jest dostępna dla klientów, którzy będą robić zakupy bezpośrednio z aplikacji Klarny.
Fintech oferuje swoim klientom usługę Pay in 3, dzięki której mogą rozłożyć płatność za zakupy na trzy bezodsetkowe raty. Dotychczas z tej metody finansowania można było korzystać tylko u sprzedawców będących partnerami fintechu. Uruchomiona dziś Shopping app umożliwia natomiast Brytyjczykom odroczenie płatności za dowolny zakup w e-commerce. W tym celu należy za pośrednictwem aplikacji fintechu zrobić zakupy w wybranym przez siebie sklepie, wskazać Klarnę jako metodę płatności i zatwierdzić harmonogram spłaty. W aplikacji wyświetli się karta kredytowa jednorazowego użytku z limitem o wartości planowanego zakupu. Dane z tej karty należy skopiować przy płatności.
Użytkownicy aplikacji mogą również liczyć na dodatkowe funkcje takie jak tworzenie spersonalizowanych list życzeń, podpowiedzi zakupowe bazujące na dotychczasowych zamówieniach klienta czy powiadomienia o obniżkach cen. Za pomocą aplikacji można również mieć wgląd w swój budżet czy zarządzać wydatkami.
Aplikacja z funkcją zakupową już wcześniej została udostępniona klientom ze Stanów Zjednoczonych, Australii i Szwecji. Mogą z niej korzystać użytkownicy smartfonów w systemami iOS i Android.
Klarna to najdroższy europejski fintech. Jak mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, jej wycena może wkrótce sięgnąć 40 mld dolarów. Najbardziej znana jest z oferowania usługi kup teraz, zapłać później (buy now, pay later lub BNPL), która w ostatnim czasie dynamicznie zyskuje na popularności.