Usługa o nazwie TapiX została wdrożona przez Twisto we współpracy z fintechem Dateio
Twisto wprowadziło nową funkcję do swojej aplikacji. Klienci będą mogli łatwiej przeanalizować wydatki oraz sprawdzić, gdzie i od kogo kupili dany produkt. Jest to możliwe dzięki usłudze TapiX, dostarczonej przez fintech Dateio.
TapiX przekształca dane transakcyjne z kart w informacje zawierające nazwę i logo sklepu, adres z GPS oraz kategoryzację firm. Dzięki temu klient znajdzie w aplikacji dokładną historię swoich transakcji, wraz z danymi pomagającymi zidentyfikować dany zakup. TapiX rozpoznaje także takie regularne płatności jak np. subskrypcje usług typu Netflix czy Spotify.
Z kolei Twisto dzięki usłudze TapiX ma pełniejszy wgląd do danych transakcyjnych użytkowników, dzięki czemu lepiej poznaje swoich klientów, a jednocześnie może zaoferować im bardziej przyjazny sposób monitorowania wydatków. W szczegółach transakcji można znaleźć nie tylko logo i nazwę sprzedawcy, ale i na przykład można sprawdzić, gdzie został dokonany zakup.
Twisto to czeski fintech, który umożliwia odroczenie płatności za zakupy lub rozłożenie jej na raty. Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że niezarejestrowani klienci mogą teraz dzięki Twisto uregulować swoją należność w ciągu 30 dni od zakupu w jednym ze sklepów partnerskich fintechu, a nie – jak to było wcześniej – w ciągu 21 dni. Z kolei osoby posiadające konto mogą odraczać płatność nawet o 45 dni, bez ponoszenia dodatkowych opłat.