SentiOne zajmuje się monitoringiem internetu i mediów społecznościowych oraz automatyzacją obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Polski startup SentiOne nawiązał współpracę z funduszem Seed Group i planuje ekspansję w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. Do końca grudnia spółka wspierająca firmy w automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji planuje przeprowadzić co najmniej cztery pilotażowe wdrożenia w podmiotach z branży bankowości, opieki zdrowotnej, użyteczności publicznej i telekomunikacji, o średniej wartości 1,6 mln dolarów na jednego klienta. W perspektywie trzech lat spodziewa się przekroczyć 5 mln dolarów rocznego przychodu z regionu.
SentiOne zajmuje się monitoringiem internetu i mediów społecznościowych oraz automatyzacją obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, m.in. poprzez czatboty i voiceboty. Obecnie startup współpracuje z ponad 400 markami na ponad 30 rynkach, w tym z Procter&Gamble, McDonald’s, Nike, Unilever czy Tesco. Na polskim rynku finansowym SentiOne pomogło m.in. wdrożyć asystenta głosowego w Alior Banku czy czatbota w BNP Paribas. Startup jest nominowany do tegorocznej nagrody Cashless Fintech w kategorii Fintech Roku. Czy ją zdobędzie, dowiecie się, oglądając już w ten czwartek transmisję z Cashless Fintech Live.
Rozwój działalności polskiego startupu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i regionie MENA będzie możliwy dzięki strategicznemu partnerstwu, jakie firma nawiązała z Seed Group, funduszem inwestycyjnym należącym do szejka Saeeda bin Ahmeda Al Maktoum, członka dubajskiej rodziny królewskiej. Dotychczas Seed Group zainwestowało w 42 startupy z całego świata, a SentiOne to pierwsza polska firma, z którą zdecydowało się nawiązać współpracę.
W ramach umowy Seed Group wesprze SentiOne w dotarciu do właściwych odbiorców, znalezieniu nowych potencjalnych klientów, uzyskaniu dostępu do najważniejszych decydentów w spółkach państwowych i sektorze prywatnym oraz skutecznym promowaniu w regionie technologii i usług opartych na sztucznej inteligencji.