Nowy system identyfikacji wizualnej ma być wykorzystywany zarówno w oficjalnej komunikacji marki, jak i w relacjach z pośrednikami czy komunikacji wewnętrznej
Warta wprowadzi nową identyfikację wizualną swojej marki. Nowy projekt graficzny oparty jest na wykorzystaniu przejrzystego sześcianu, który nawiązuje do logotypu Warty. Na razie nie wiadomo, czy zmianie ulegnie też samo logo ubezpieczyciela. Natomiast na pewno w komunikacji marki pojawią sie nowe elementy graficzne.
Przykładowe grafiki pokazujące odświeżoną odsłonę Warty wyglądają tak:
Nowy system identyfikacji wizualnej ma być wykorzystywany zarówno w oficjalnej komunikacji marki (tak w mediach tradycyjnych, jak i cyfrowych), jak i w relacjach z pośrednikami czy komunikacji wewnętrznej.
Przy okazji warto wspomnieć, że szeroko zakrojoną zmianę identyfikacji wizualnej, wraz ze zmianą marki, finalizuje właśnie inny podmiot z rynku ubezpieczeń. Mowa o Concordii, która zmienia się w Generali Agro. To efekt przejęcia firmy przez grupę Generali, do którego doszło w 2018 r. Poniżej stare i nowe logo spółki.