Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Warta szykuje się do zmiany identyfikacji wizualnej. Wykorzysta w niej przejrzysty sześcian

Nowy system identyfikacji wizualnej ma być wykorzystywany zarówno w oficjalnej komunikacji marki, jak i w relacjach z pośrednikami czy komunikacji wewnętrznej

Warta wprowadzi nową identyfikację wizualną swojej marki. Nowy projekt graficzny oparty jest na wykorzystaniu przejrzystego sześcianu, który nawiązuje do logotypu Warty. Na razie nie wiadomo, czy zmianie ulegnie też samo logo ubezpieczyciela. Natomiast na pewno w komunikacji marki pojawią sie nowe elementy graficzne.

Przeczytajcie także: Rebranding w NBP. Tak wygląda nowe logo

Przykładowe grafiki pokazujące odświeżoną odsłonę Warty wyglądają tak:

Nowy system identyfikacji wizualnej ma być wykorzystywany zarówno w oficjalnej komunikacji marki (tak w mediach tradycyjnych, jak i cyfrowych), jak i w relacjach z pośrednikami czy komunikacji wewnętrznej.

Przeczytajcie także: Generali ubezpieczy na wypadek złej pogody

Przy okazji warto wspomnieć, że szeroko zakrojoną zmianę identyfikacji wizualnej, wraz ze zmianą marki, finalizuje właśnie inny podmiot z rynku ubezpieczeń. Mowa o Concordii, która zmienia się w Generali Agro. To efekt przejęcia firmy przez grupę Generali, do którego doszło w 2018 r. Poniżej stare i nowe logo spółki.


KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies