Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Karta pod własną marką. Adyen będzie wydawał karty dla grupy Visma

W pierwszym etapie wdrożenia wydanych ma być ponad 10 tys. kart, które zapewnią lepszy wgląd w wydatki pracowników

Visma, dostawca oprogramowania i usług księgowych dla firm, skorzysta z oferowanej przez Adyen możliwości wydawania kart pod własną marką. Dzięki temu Visma będzie mogła proponować swoim spółkom z grupy własne karty płatnicze, co pozwoli m.in. usprawnić raportowanie wydatków i poprawi przejrzystość przepływów pieniężnych.

Przeczytajcie także: Karta płatnicza z plastiku z oceanu

Do grupy Visma, pochodzącej z Norwegii, należy 200 firm programistycznych w 20 krajach. Poszczególne marki z grupy Visma będą mogły tworzyć własne programy kartowe, dostosowane do swoich potrzeb, a działające w ramach jednej platformy płatniczej dostarczanej przez Adyen. Pierwszą marką z grupy, która skorzysta z rozwiązania przygotowanego przez Adyen, będzie ProActive, spółka dostarczająca oprogramowanie do zarządzania wydatkami w chmurze. Jak deklaruje firma, już w pierwszym etapie wdrożenia wydanych ma być ponad 10 tys. kart, które zapewnią lepszy wgląd w wydatki pracowników.

Wydawanie kart to jedna z usług, które swoim klientom oferuje Adyen – platforma znana m.in. obsługi płatności dla Zalando, OLX czy Vinted – będąc jednocześnie wydawcą kart i agentem rozliczeniowym. Platforma umożliwia tworzenie wirtualnych lub fizycznych kart mających różne zastosowania komercyjne. Po takie rozwiązanie sięgnęło np. Glovo, które wyposażyło swoich kurierów w karty płatnicze wydane przez Adyen. Za ich pomocą dostawcy mogą płacić za zakupy zlecone im przez klientów popularnej aplikacji mobilnej, przy czym Glovo może precyzyjnie ustalić, w jakich sklepach kurier może użyć firmowego plastiku, a także w każdej chwili wstrzymać transakcję, jeśli ma wątpliwości co do jej zasadności.

Przeczytajcie także: Adyen poszerza usługi dla azjatyckich państw

Wydawanie kart może być ciekawym rozwiązaniem również dla przedstawicieli innych branż, jak np. platform handlowych. Korzystanie z własnych kart w wielu przypadkach pozwala uniknąć kosztów procesowania transakcji, przyspiesza czas dostępu do środków, a także pozwala budować lepsze relacje z marką i partnerami. Karty mogą mieć zarówno postać plastikową, jak i wirtualną. Można je dodawać do portfeli mobilnych, wykorzystywać do zakupów online, w aplikacjach, ale też w sklepach stacjonarnych.

Zainteresowanie wydawaniem własnych kart w ostatnim czasie rośnie. Decydują się na to kolejne podmioty, w tym również fintechy. Ostatnio w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać np. o wprowadzeniu jednorazowej karty ratalnej przez fintech Twisto.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies