Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Płatności odroczone w modelu B2B. TryPay pozwoli przedsiębiorcom odłożyć zapłatę o 60 dni

Firmy będą mogły uzyskać do 15 tys. zł finansowania, z możliwością odroczenia płatności na 60 dni

TryPay planuje zaoferować przedsiębiorcom możliwość odraczania płatności. Usługa jest obecnie na etapie testów, a na szerszą skalę wystartuje prawdopodobnie w okresie powakacyjnym.

Przeczytajcie także: Comperia uruchamia platformę oferującą m.in. płatności odroczone

Płatności odroczone to sposób finansowania zakupów, który zyskuje w ostatnim czasie coraz większą popularność. Oferuje je polskim klientom coraz więcej firm, jak chociażby Twisto czy PayPo, a kolejne – jak np. Klarna – szykują się do wejścia na nasz rynek. Tyle że firmy te kierują swoje usługi do klientów detalicznych. Jak na razie o przedsiębiorcach na szerszą skalę pomyślało jedynie Allegro w ramach swojej platformy Allegro Biznes. Teraz do gry chce wejść również TryPay.

W ramach TryPay przedsiębiorcy kupujący w e-commerce mogliby uzyskać finansowanie do 15 tys. zł. Fakturę uzyskają zaraz po dokonaniu zakupu, a zobowiązanie spłacą w ciągu 60 dni lub rozłożą na 12 miesięcznych rat. Atutem rozwiązania ma być również nieskomplikowany proces wdrożenia u podmiotu partnerskiego.

Przeczytajcie także: Allegro kończy współpracę z PayPo

Samo TryPay to zaś krajowa instytucja płatnicza, która dawniej funkcjonowała pod nazwą Profeskasa. O tym, że marka TryPay zagości na rynku usług płatniczych, mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl ponad rok temu. Podmiot, który obecnie świadczy głównie usługi przekazu pieniężnego, postanowił rozwijać płatności typu "kup teraz, zapłać później". Skupia się także na świadczeniu usług AIS (usługa informacji o rachunku). Po uzyskaniu zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego ma zamiar proponować też usługi PIS polegające na inicjowaniu płatności.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies