Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
GoPOS wdrożył mobilne kasy w największym polskim parku rozrywki. Sprzedawcy Energylandii dostali też przenośne terminale eService

W pierwszym etapie wdrożono 20 kasoterminali, w których klienci mogą płacić kartą, Blikiem lub smartfonem

W Energylandii, największym w Polsce parku rozrywki, wprowadzono mobilne kasy. Mają one pomóc rozładować kolejki do stacjonarnych punktów kasowych. Nowy system został wprowadzony we współpracy z obsługującą Energylandię firmą GoPOS, która znana jest także z systemów dla gastronomii.

Przeczytajcie także: Mastercard rezygnuje z pasków magnetycznych

Mobilni sprzedawcy zostali wyposażeni w kasy fiskalne Novitus One Online z 5-calowym panelem dotykowym, zintegrowane z terminalem płatniczym eService. Sercem rozwiązania jest zaś system GoPOS wspierający sprzedaż biletów gościom parku. Użyte kasy mogą pracować w trybie offline.

Przeczytajcie także: 285 mln przelewów zleconych przez aplikacje bankowe

W pierwszym etapie wdrożono 20 takich kasoterminali. Klienci mogą w nich płacić kartą, Blikiem lub smartfonem. Mobilni kasjerzy mogą aktywnie reagować na bieżącą sytuację i obsługiwać gości chcących kupić bilet w dowolnym miejscu, w którym zaczną się gromadzić.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies