Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Compensa Życie wprowadza nowe narzędzie do zdalnej sprzedaży ubezpieczeń. Mobilna polisa ma ułatwić życie agentom i klientom

Nowe narzędzie Compensy umożliwia przesyłanie niezbędnych dokumentów i zatwierdzanie wymaganych oświadczeń i zgód online

Compensa poinformowała o wprowadzeniu tzw. polisy mobilnej w ubezpieczeniach na życie. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą zawrzeć umowę bez konieczności osobistego spotykania się z agentem. Narzędzie wykorzystywane jest przy sprzedaży dwóch produktów: Między Nami i Między Nami Gold.

Przeczytajcie także: Axa, Aviva i Aegon wycofują się z Polski, ale nie całkiem

W ubezpieczeniach na życie do wybuchu pandemii standardem było zawieranie umów podczas bezpośredniego spotkania. Dopiero konieczność ograniczenia kontaktów międzyludzkich sprawiła, że firmy zaczęły myśleć o rozwiązaniach umożliwiających sprzedaż życiówki na odległość, powalających jednocześnie spełnić wymogi regulacyjne, dużo bardziej restrykcje niż w przypadku ubezpieczeń majątkowych.

Nowe narzędzie Compensy umożliwia przesyłanie niezbędnych dokumentów i zatwierdzanie wymaganych oświadczeń i zgód online, a polisa zostaje wystawiona w momencie opłacenia przez klienta pierwszej składki. Doradca nie musi już skanować dokumentów z odręcznym podpisem klienta i wysyłać ich do ubezpieczyciela. Na bieżąco ma też dostęp do informacji, co się dzieje z wnioskiem jego klienta. Sam produkt może zaś dobrać na podstawie analizy potrzeb przeprowadzonej np. przez telefon.

Przeczytajcie także: Compensa wykorzysta sztuczną inteligencję do ustalania cen

Poza polisą mobilną umowę z Compensą Życie można zawrzeć też z wykorzystaniem kodu SMS, który zastępuje podpis klienta w trakcie bezpośredniego spotkania doradcy z klientem. Polisa SMS umożliwia klientowi zaakceptowanie oferty i wniosku kodem autoryzacyjnym oraz podgląd i pobranie polisy poprzez SMS.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies