Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
FiberPay wprowadza nową usługę. Zobaczcie, czym jest Zapłatomat

FiberPay to polski fintech, mający status małej instytucji płatniczej

Fintech FiberPay przygotował rozwiązanie o nazwie Zapłatomat. Za jego pomocą można wygenerować i wysłać link do płatności online, który umożliwi odbiorcy natychmiastowe uregulowanie należności. Jak wskazują twórcy narzędzia, może się ono przydać m.in. osobom, które czekają na zapłatę za wykonane zlecenie, właścicielom oczekującym na zapłatę czynszu od lokatorów czy osobom, których znajomi zwlekają np. ze zwrotem pożyczki.

Przeczytajcie także: Quicko krajową instytucją płatniczą

Jak to działa? Użytkownik Zapłatomatu podaje dane do płatności i generuje link. Następnie przekazuje go dogodnym sposobem, np. przez SMS, mail czy komunikator, osobie, która powinna dokonać płatności. Płatnik otwiera link i reguluje należność przelewem pay by link lub Blikiem, ewentualnie może skopiować dane do przelewu tradycyjnego.

Dodatkowo Zapłatomat przypomina płatnikowi o terminie, w którym powinna zostać uregulowana należność. Wkrótce ma również wysyłać formalne wezwania do zapłaty po przekroczeniu wyznaczonego terminu płatności. Twórcy rozwiązania zamierzają także umożliwić łatwe kierowanie nieopłaconych należności do windykacji – usługę tę będą świadczyć partnerzy serwisu.

Jak zadeklarowano, docelowo także inne podmioty będą mogły integrować Zapłatomat ze swoją aplikacją, aby bezpośrednio z niej generować linki do płatności z przypomnieniami.

Przeczytajcie także: Co jeszcze będzie można rezerwować przez Booksy?

FiberPay to polski fintech, tworzący platformę integrującą usługi płatnicze. Poprzez API mogą z niej korzystać inne firmy, które chcą zautomatyzować przetwarzanie płatności, przelewy czy wypłaty. Spółka ma status małej instytucji płatniczej.

A samą usługę generowania linków do płatności świadczą też inne podmioty obecne na naszym rynku, np. eService czy Fiserv. Rozwiązanie nie jest jednak szczególnie popularne, a w dobie licznych wyłudzeń bazujących na linkach przesyłanych SMS-ami czy komunikatorami może wzbudzać u odbiorcy obawy dotyczące bezpieczeństwa.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies