Usługa realizowana jest przy współpracy z operatorem systemu Przelewy24
Wszyscy agenci sprzedający polisy Warty mogą w swoich placówkach przyjmować płatności Blikiem. Tą metodą klienci będą mogli opłacić zakup ubezpieczeń majątkowych. Blik to dziś jedna z najpopularniejszych metod płatności mobilnych w Polsce.
Podczas wystawiania polisy agent zaznacza w systemie Warty, czy płatność za nią zostanie zrealizowana przelewem, gotówką czy Blikiem. Po wyborze Blika klient będzie musiał podać swój adres e-mail na potrzeby rejestracji transakcji przez Przelewy24, a następnie podyktować 6-cyfrowy kod. A na koniec, tak jak przy innych płatnościach, klient potwierdza operację w aplikacji mobilnej swojego banku.
Blika można użyć zarówno przy regulowaniu należności jednorazowo, jak i przy rozłożeniu zobowiązania na raty. Również kolejne raty, jeśli będą opłacane u agenta, można uregulować tą metodą.
Wprowadzenie przez Wartę możliwości przyjmowania płatności Blikiem to o tyle dogodne rozwiązanie dla klientów, że nie w każdej placówce agencyjnej znaleźć można terminal płatniczy. Sytuacja znacznie poprawiła się w ostatnich latach, m.in. dzięki wprowadzeniu przez insurtech Bacca terminala TubaPay, umożliwiającego agentom łatwe przyjmowanie płatności na rzecz różnych ubezpieczycieli. Niemniej obecność terminala nie jest jeszcze standardem w każdej agencji. W takiej sytuacji klientowi do wyboru pozostaje gotówka lub opłacenie składki przelewem na podstawie danych z polisy.