Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
BGŻ BNP Paribas. Kolejny bank z aplikacją dla przedsiębiorców

Firmowi klienci instytucji dostaną do dyspozycji nowe narzędzie na początku kwietnia

Informację o tym, że BGŻ BNP Paribas w ciągu kilku najbliższych tygodni wprowadzi do oferty aplikację mobilną dla firm, dostaliśmy na alert@cashless.pl. Jeden z naszych czytelników, będący jednocześnie klientem tego banku, dostał na ten temat list z komunikatem o zmianie regulaminu BGŻ BNP Paribas. Wśród wprowadzanych zmian znalazły się zapisy dotyczące nowej aplikacji. Informację tę potwierdziło również biuro prasowe instytucji.

Przeczytajcie także: Alior: nowa aplikacja i serwis transakcyjny raczej nie w tym roku

– Bank BGŻ BNP Paribas wprowadza wersję mobilną dla aplikacji BiznesPl@net. Będzie to wersja natywna, do pobrania ze sklepów Google Play oraz Apple Store. Jesteśmy już po wdrożeniu technologicznym, a obecnie trwa pilotaż dla wybranych klientów. Z początkiem kwietnia aplikacje będę dostępne w marketach Apple i Google i wtedy nastąpi automatycznie komercyjne uruchomienie dla wszystkich zainteresowanych klientów – poinformowało mnie biuro prasowe BGŻ BNP Paribas.

Nowa aplikacja skierowana będzie do wszystkich klientów, z dowolnego segmentu tj. mikroprzedsiębiorstw, małych i dużych przedsiębiorstw, jak i korporacji korzystających z systemu BiznesPl@net.

W ten sposób BGŻ BNP Paribas dołącza do grupy kilku instytucji, które posiadają w ofercie specjalną aplikację przeznaczoną dla przedsiębiorców. Wśród nich są m.in. ING, mBank czy Pekao. Francuski bank wybrał jednak nieco inną drogę niż konkurencja. Jego apka kierowana jest do wszystkich przedsiębiorców, niezależnie od wielkości prowadzonego biznesu. Aplikacje firmowe większości pozostałych banków kierowane są do korporacji.

Przeczytajcie także: Użytkownicy aplikacji mBanku już mogą logować się odciskiem palca

Natomiast jeżeli chodzi o rozwój bankowości mobilnej, widoczne są dwa odmienne trendy na naszym rynku. Pierwszy z nich, reprezentowany np. przez BOŚ Bank czy Deutsche Bank, to redukcja funkcji aplikacji natywnych do minimum i rozbudowa serwisu transakcyjnego w technologii RWD, umożliwiającej dostosowanie się witryny do wielkości ekranu urządzenia.

Drugi trend to rozwój aplikacji natywnych niezależnie od serwisów transakcyjnych. Przy tym, jak pokazuje przykład BGŻ BNP Paribas, wciąż można znaleźć środki na przygotowanie rozwiązań, przeznaczonych dla poszczególnych grup klientów. Ciekaw jestem, jak nowa, biznesowa aplikacja będzie sprawdzać się w praktyce.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies