Compensa zapewnia, że przy tworzeniu nowej strony uwzględniono potrzeby osób niedowidzących
Compensa odświeżyła swoją stronę internetową. Oprócz zmian w layoucie nowy serwis informacyjny towarzystwa ułatwia także załatwianie najważniejszych spraw związanych z obsługą polis.
Na stronie głównej użytkownicy znajdą formularz do zgłaszania szkód online czy wzywania pomocy assistance. Wyeksponowano również usługi, z których często korzystają posiadacze ubezpieczeń zdrowotnych: możliwość zdalnego umówienia wizyt lub telekonsultacji u lekarza. Z każdej podstrony dostępna jest zaś opcja pozostawienia kontaktu z prośbą o oddzwonienie oraz wyszukiwarka agentów i placówek w okolicy.
Za pośrednictwem platformy można też kupić wybrane typy ubezpieczeń, w tym turystyczne i NNW, a także załatwić sprawy związane z polisą, jak np. zgłoszenie sprzedaży pojazdu czy wypowiedzenie umowy OC.
Compensa zwraca uwagę, że przy tworzeniu nowej strony wzięła pod uwagę potrzeby osób niedowidzących. Wśród zastosowanych udogodnień wymieniono możliwość zmiany kolorów/kontrastów, opcję zmiany wielkości czcionek, alternatywne opisy przy plikach zdjęciowych, a także nawigację przy użyciu klawiatury.