Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO Ubezpieczenia usprawni komunikację z UFG. Dzięki temu szybciej wyliczy składkę i przyzna odszkodowanie

PKO Ubezpieczenia zdecydowało się na wdrożenie narzędzia BrokerUFG

PKO Ubezpieczenia będzie korzystać z narzędzia automatyzującego komunikację z Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym. Wdrożeniem rozwiązania BrokerUFG, przygotowanego przez firmę technologiczną Makeitright, zajmują się połączone zespoły PKO Ubezpieczeń i Sollers Consulting.

Przeczytajcie także: Którzy ubezpieczyciele rzetelnie raportują do UFG?

Ubezpieczyciele komunikacyjni funkcjonujący na polskim rynku są zobowiązani do przekazywania do UFG danych dotyczących zawartych umów i zgłoszonych szkód. PKO Ubezpieczenia wykorzysta do tego celu narzędzie BrokerUFG, które umożliwi automatyzację procesu zasilania bazy UFG i pozyskiwania z niej informacji potrzebnych ubezpieczycielowi. Rozwiązanie pomaga w utrzymaniu jakości danych i pozwala na monitorowanie ich przepływu. Ubezpieczyciel będzie też mógł sprawniej uzyskać dane dotyczące klienta z bazy UFG oraz systemu CEPiK, co ma się przełożyć na skrócenie czasu potrzebnego do wyliczenia ceny polisy czy przyznania odszkodowania.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenia od Tesli w Niemczech

Jak zapewniono w komunikacie prasowym, BrokerUFG sprawi, że komunikacja z UFG będzie przebiegała w prosty i bezobsługowy sposób. Zadba też o wyjaśnianie niezgodności danych oraz uzupełni dane z brakujących rejestrów.

PKO skorzysta również z modułu wyszukiwania nieubezpieczonych osób i formularza statystycznego, a także notatek policyjnych i audytowania zapytań kierowanych do UFG.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies