Asystent głosowy Amazona pomoże zorganizować telewizytę w ramach platformy Teladoc, z której korzystają m.in. amerykańscy ubezpieczyciele zdrowotni
Klienci amerykańskich ubezpieczycieli, współpracujących z platformą Teladoc, mogą skontaktować się z lekarzem, wypowiadając jedynie proste zdanie do swojego urządzenia z asystentem głosowym Amazona. Wystarczy, że powiedzą w kierunku głośnika Echo: "Alexa, I want to talk to a doctor" (Alexa, chcę porozmawiać z lekarzem).
Alexa (asystent głosowy Amazona) po przyjęciu takiego polecenia łączy użytkownika z call center platformy telemedycznej Teladoc. Następnie platforma dopasowuje pacjenta do odpowiedniego lekarza, który obecnie jest dostępny. A doktor łączy się z pacjentem za pomocą głośników Echo. Trwają prace nad udostępnieniem użytkownikom sprzętów Amazona również połączeń wideo z lekarzami.
Koszt wizyty jest uzależniony od posiadanego przez pacjenta planu ubezpieczeniowego. Przy polisach o szerszym zakresie łączenie konsultacje z lekarzem są całkowicie darmowe.
Teladoc do platforma umożliwiająca zdalne konsultacje z lekarzami i specjalistami zdrowia psychicznego. Współpracują z nią ubezpieczyciele, sprzedający ubezpieczenia zdrowotne, ale także pracodawcy, którzy wykupują dostęp do platformy dla swoich pracowników w ramach benefitów pozapłacowych.
Źródło: voicebot.ai