Podczas wideorozmowy z agentem klient może zawrzeć umowę i dokonać płatności
Multiagencja CUK udostępniła dziś swoim klientom i pośrednikom narzędzie umożliwiające zakup ubezpieczeń podczas wideorozmowy. Klient może łatwo umówić się na zdalną konsultację z doradcą, którą przeprowadzi bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na telefonie czy komputerze.
Na stronie cuk.pl klient może wybrać z kalendarza pasujący mu termin i godzinę spotkania albo od razu połączyć się z doradcą, jeśli jest dostępny. W tym pierwszym przypadku przed spotkaniem system wyśle klientowi przypomnienie. Jak zaznacza CUK, podczas spotkania wideo możliwe będzie zamknięcie całej transakcji, wraz z dokonaniem płatności.
CUK Ubezpieczenia to jedna z największych multiagencji w Polsce. Klientom udostępnia ponad 500 placówek, gdzie czekają na nich pośrednicy, a także daje możliwość wykupienia polisy za pomocą kalkulatorów na stronie www, aplikacji oraz contact center. Narzędzie do wideosprzedaży ma być rozwiązaniem głównie dla tych klientów, którzy cenią sobie wsparcie pośrednika, ale chcą kupować online.