Eksperci sprawdzą wybrane auto w dowolnym miejscu w Polsce i przygotują dla klienta szczegółowy raport, wraz z wyceną auta
PZU wprowadziło nową usługę do swojego pakietu assistance komunikacyjnego. Zapewni klientom zainteresowanym zakupem samochodu na rynku wtórnym wsparcie eksperta przy weryfikacji stanu technicznego pojazdu.
Z usługi skorzystać będą mogli klienci, których samochód ubezpieczony w PZU uległ wypadkowi. Jeśli po zdarzeniu będą chcieli zdecydować się na zakup innego auta na rynku wtórnym, ubezpieczyciel zagwarantuje im możliwość zweryfikowania stanu używanego pojazdu przed zakupem. Usługa będzie dostępna niezależnie od tego, czy uszkodzone auto zostało naprawione, sprzedane czy oddane do kasacji. Skorzystają z niej klienci ubezpieczeni w wariancie Super.
Eksperci sprawdzą wybrane auto w dowolnym miejscu w Polsce i przygotują dla klienta szczegółowy raport. Uwzględnią 200 punktów kontrolnych, m.in. zgodność numeru VIN z dokumentami, zmierzą grubość lakieru pod kątem przeprowadzanych napraw blacharsko-lakierniczych oraz ocenią ogólny stan karoserii, zweryfikują stan szyb, opon i wnętrza pojazdu. Podczas jazdy testowej ocenią pracę silnika, układu wydechowego, występujące drgania i działanie kontrolek. Oszacują także realną wartość auta i koszt napraw wykrytych uszkodzeń. Wszystkie informacje, wraz z dokumentacją zdjęciową, klient otrzyma w raporcie pokontrolnym.
PZU przypomina, że klienci mogą opłacać ubezpieczenia komunikacyjne w ramach abonamentu, dzięki czemu rozłożą koszt składki na 12 miesięcy. Polisy PZU są dostępne za pośrednictwem serwisu internetowego i aplikacji mojePZU, a także na infolinii i u agentów.