Nową usługę, która ma na celu zwiększyć wygodę klientów, Mondial Assistance zaoferuje dzięki przejęciu firmy Fachmistrz, czyli ogólnopolskiej sieci fachowców
Mondial Assistance przejął firmę Fachmistrz, czyli ogólnopolską sieć fachowców od remontów i napraw domowych. Dzięki temu będzie mógł zaoferować usługę kompleksowej naprawy szkód w mieszkaniach zamiast wypłaty odszkodowania.
W ramach nowej usługi klient, w którego mieszkaniu doszło np. do zalania czy pożaru, mógłby, zamiast wypłaty odszkodowania, zażyczyć sobie zorganizowania remontu i przywrócenia nieruchomości do stanu sprzed szkody. Jeśli np. w jego mieszkaniu pękła rura, wystarczyłoby, aby zadzwonił do asystora, który przyśle na miejsce hydraulika w celu naprawienia szkody. Następnie ekspert mógłby dokonać oględzin, udokumentować zniszczenia, wycenić koszty naprawy, a także od razu zaproponować przysłanie ekipy, która naprawi szkody. Mondial Assistance będzie zapewniać też zakup wymaganych materiałów, koordynację remontu oraz pokrycie jego kosztu.
Cała naprawa odbywałaby się więc bezgotówkowo, a klient nie musiałby się martwić znalezieniem dobrej ekipy, która usunie zniszczenia. Takie rozwiązanie Mondial Assistance zaproponuje ubezpieczycielom, z którymi współpracuje, aby ci mogli oferować je swoim klientom. Z usługi mogliby korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i mali przedsiębiorcy, w razie szkody w lokalu, w którym prowadzą działalność.