Dotychczas program lojalnościowy Mastercarda był dostępny tylko dla klientów indywidualnych, posiadających karty debetowe
Bank Pocztowy poinformował o rozszerzeniu programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile. Dotychczas był on kierowany jedynie do tych klientów indywidualnych Pocztowego, którzy posiadali karty debetowe z logo Mastercarda. Teraz będą mogli z niego korzystać również posiadacze kredytówek. Jednocześnie bank zapowiedział, że 18 kwietnia usługa ta zostanie uruchomiona także dla klientów biznesowych, którzy korzystają z kart debetowych Mastercard.
Bezcenne Chwile to program lojalnościowy, w ramach którego klienci otrzymują punkty za zakupy dokonane kartą – zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Za każde wydane 50 zł uczestnik programu dostaje 1 punkt, a dodatkowo u niektórych partnerów można zdobyć więcej punktów za pojedynczą transakcję. Zebrane punkty można wymieniać na nagrody, m.in. bilety do kina, na koncert czy vouchery na paliwo. Aktualnie, w ramach promocji "Wiosenne Przyspieszenie" nowi klienci otrzymują na start 8 tys. punktów.
Kartę Mastercard można zgłosić do programu lojalnościowego w placówkach banku lub poprzez infolinię.
Obecnie wszystkie karty płatnicze wydawane klientom przez Bank Pocztowy noszą logo Mastercarda. To efekt zeszłorocznej decyzji banku, by zrezygnować ze współpracy z Visą, a rozwijać partnerstwo z konkurencyjną organizacją. W ocenie banku wpływa to m.in. na optymalizację kosztów.