Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa funkcja w aplikacji i serwisie Saltus Ubezpieczenia. Można się samodzielnie umawiać na teleporady

Użytkownik może wybrać z kalendarza pasujący mu termin telekonsultacji z jednym z lekarzy prawie 30 specjalizacji

Saltus Ubezpieczenia wprowadził nową przydatną funkcję w swojej aplikacji oraz w serwisie internetowym. To możliwość samodzielnego umówienia się na teleporadę u lekarzy prawie 30 specjalizacji.

Przeczytajcie także: O affinity, czyli ubezpieczeniowych koligacjach

Do tej pory, aby skorzystać z teleporady w ramach polisy zdrowotnej, klient musiał skontaktować się z prowadzonym przez ubezpieczyciela centrum umawiania wizyt. Teraz osoby korzystające z apki znajdą w niej aktualizowany na bieżąco harmonogram z dostępnymi terminami rozmów z poszczególnymi lekarzami. Analogiczne rozwiązanie udostępniono na stronie ubezpieczyciela. A samo umówienie się na wizytę ma wymagać zaledwie kilku kliknięć.

Przeczytajcie także: 3,8 mln zł finansowania dla firmy oferującej komplementarne polisy zdrowotne

Partnerem Saltusa w realizacji teleporady jest HomeDoctor, współpracujące z podmiotami działającymi na rynku prywatnych usług medycznych. Firma deklaruje, że dzięki szerokiej sieci może zapewnić połączenie z pediatrą lub internistą nawet w godzinę, a czas oczekiwania na teleporadę u specjalisty zazwyczaj nie przekracza 24 godzin. Konsultacje mogą się odbywać po polsku, angielsku i ukraińsku.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies