Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Vinted przenosi polskich klientów na międzynarodową platformę. Wprowadza też nowe kategorie produktów: dom, rozrywka, zwierzęta

Użytkownicy serwisu dostaną zaproszenia do przeniesienia konta między 16 a 20 maja, będą mogli z nich skorzystać do 20 czerwca

Vinted przenosi swoich polskich klientów na nową, międzynarodową platformę. Zaproszenia do przeniesienia konta będzie wysyłać swoim użytkownikom między 16 a 20 maja. O sprawie doniósł jeden z czytelników cashless.pl.

Nowa platforma ma umożliwić polskim klientom transakcje międzynarodowe: będą mogli kupować przedmioty z drugiej ręki od użytkowników z Czech, Słowacji i Litwy, a także sprzedawać im swoje rzeczy.

Przeczytajcie także: Vinted pod lupą UOKiK

Co więcej, poszerzony zostanie również zakres działalności. Do tej pory Vinted było wirtualnym second handem z ofertami odzieży, obuwia i akcesoriów. W nowej odsłonie pojawią się dodatkowo takie kategorie produktów jak dom, rozrywka i zwierzęta. Za pośrednictwem platformy będzie się więc można pozbyć lub wyposażyć w artykuły gospodarstwa domowego, książki i gry czy akcesoria dla zwierząt.

Po otrzymaniu maila z zaproszeniem do przeniesienia konta, użytkownicy będą mieli na to czas do 20 czerwca tego roku. Po tym dniu ze starego konta Vinted będą mogli korzystać już tylko do wypłaty środków lub zwrócenia się do działu pomocowego platformy.

Przeczytajcie także: IdoSell nawiązuje współpracę z Shopee

W ramach migracji na nową platformę zostaną przeniesione m.in. niezakończone ogłoszenia, zapisane wyszukiwania oraz dane użytkownika. Nie trafią tam natomiast historia rozmów z innymi użytkownikami i z serwisem oraz Portfel Vinted (wirtualna portmonetka do przechowywania środków zarobionych na sprzedaży i płacenia za przedmioty kupowane na Vinted) – podczas przenoszenia konta należy przelać dostępne środki na konto bankowe. Użytkownicy muszą się też liczyć z tym, że będą musieli ponownie przejść procedurę weryfikacji tożsamości u operatora płatności.

Fot. freepik.com/lookstudio

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies