Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa usługa od Żabki. Zobaczcie, do czego służyć będzie robot Robbie

Robbie, który jest obecnie testowany w jednym z autonomicznych sklepów sieci Żabka Nano, przygotowuje klientom hot dogi

Żabka testuje robota samodzielnie przygotowującego hot dogi zgodnie z zamówieniem klienta – ustalił serwis cashless.pl. Rozwiązanie ma być wykorzystywane w sklepach Nano, czyli bezobsługowych placówkach Żabki.

Przeczytajcie także: Bezobsługowa Żabka w klubie fitness

Robot o nazwie Robbie pilotażowo pracuje już w jednym z autonomicznych sklepów tej sieci. – Cały proces przygotowania przekąski jest zautomatyzowany, w pełni higieniczny i szybki. Robot doskonale uzupełnia ofertę Żabki Nano – ma futurystyczny wygląd i podobnie jak nasz autonomiczny koncept został stworzony w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji – zapewnia biuro prasowe Żabki. Po testach w formule family&friends, czyli wśród pracowników i współpracowników sieci, w kolejnym etapie robota będą sprawdzać klienci.

Przeczytajcie także: Żabka uruchomiła własny q-commerce

Żabka wystartowała z pierwszym sklepem baz obsługi i bez kas rok temu. Klient po wejściu do takiej placówki po prostu zabiera z półek potrzebne mu produkty, a system kamer rozpoznaje je i nalicza odpowiednią kwotę. Ta zostaje pobrana z konta klienta. Od uruchomienia pierwszego sklepu sieć się rozrasta, w lutym funkcjonowało już 26 takich placówek w sześciu polskich miastach, w tym m.in. działająca w modelu store-in-the-store Żabka Nano w piaseczyńskim Decathlonie.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: ŻABKA

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies