Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mokka z aplikacją dla klientów. Znajdą w niej m.in. historię zakupów i harmonogram spłat

Aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play i App Store

Mokka, dostawca rozwiązań w zakresie płatności odroczonych, udostępniła aplikację mobilną dla klientów – informuje portal dlahandlu.pl. Użytkownicy aplikacji znajdą w niej historię swoich zakupów, harmonogram spłat, a także będą mogli zarządzać swoim limitem zakupowym. Dodatkowo mogą liczyć na powiadomienia o specjalnych ofertach i promocjach.

Przeczytajcie także: Revo chwali się partnerami i zapowiada aplikację mobilną

Aplikacja jest do pobrania zarówno z Google Play, jak i App Store, a zainstalować ją mogą już wszyscy zainteresowani. Wcześniej rozwiązanie było dostępne tylko dla wybranych użytkowników, w ramach testów.

Z aplikacji korzystać mogą zarówno osoby, które już odraczają płatności z Mokką, jak i nowi klienci. Przewidziano w niej bowiem możliwość rejestracji nowych użytkowników.

Przeczytajcie także: PayPo planuje obsłużyć w tym roku 8 mln transakcji

Mokka to system płatności odroczonych oferowanych przez spółkę Revo Technologies. Umożliwia finansowanie zakupów z przyznanego limitu kredytowego, zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać m.in. o współpracy Mokki z salonami marki Yes czy o partnerstwie z operatorem terminali płatniczych Paytel.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies