Od 8 sierpnia, gdy wejdą w życie dziś wprowadzone zmiany w regulaminie, proces zwrotu środków zostanie zautomatyzowany
Allegro usprawnia swoją usługę One Fulfillment. Wprowadziło właśnie zmiany w regulaminie, ułatwiające zwrot pieniędzy za nieodebrane przesyłki. Gdy przesyłka wróci do magazynu Allegro, operator platformy e-commerce automatycznie zwróci klientowi pieniądze za zakup.
Dotychczas w sytuacji, gdy klient nie odebrał przesyłki zamówionej z magazynu Allegro, platforma informowała o tym sprzedawcę, a dopiero ten zwracał pieniądze zamawiającemu. Od 8 sierpnia, gdy wejdą w życie dziś wprowadzone zmiany w regulaminie, proces zwrotu środków zostanie zautomatyzowany.
One Fulfillment to usługa, w ramach której operator platformy przejmuje od sprzedawców obowiązki związane z logistyką zamówień. Allegro magazynuje towary sprzedawców, kompletuje zamówienia, pakuje i wysyła je do klientów. Z perspektywy klienta plusem jest zaś skrócenie czasu dostawy – zamówienia złożone do godziny 20 wysyłane są jeszcze tego samego dnia. Dodatkowo można połączyć w ramach jednego zamówienia i dostawy zakupy u różnych sprzedawców korzystających z usługi One Fulfillment.