Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pocztowy ma nowy serwis informacyjny. Jest dostosowany m.in. do potrzeb osób niedowidzących

Wdrożenie nowego serwisu informacyjnego to kolejne w ostatnim czasie działanie Pocztowego związane z unowocześnieniem usług

Bank Pocztowy uruchomił nowy serwis internetowy. Pod adresem www.pocztowy.pl klienci znajdą informacje o produktach i usługach Pocztowego, ale też będą mogli zdalnie skorzystać z oferty banku.

Przeczytajcie także: Wirtualne karty płatnicze w Pocztowym

Bank deklaruje, że nowy serwis jest intuicyjny także dla osób korzystających z urządzeń mobilnych. Oprócz funkcji informacyjnej pełni też sprzedażową. Odwiedzający stronę mogą na niej zamówić większość produktów i usług oferowanych przez Pocztowy. Przygotowano m.in. kalkulatory, które pomogą wyliczyć ratę kredytu.

Przy tworzeniu serwisu wzięto pod uwagę specjalne potrzeby części użytkowników. Osoby starsze czy słabo widzące mogą m.in. zwiększyć kontrast strony czy powiększyć czcionkę tekstu, a osoby słabo słyszące mogą skontaktować się z doradcami online komunikującymi się w języku migowym.

Przeczytajcie także: Pocztowy umożliwi otwieranie rachunków na selfie

– Nasz nowy serwis informacyjny, nowe produkty w ofercie banku i rozwiązania chmurowe w IT to kolejne kroki w transformacji cyfrowej. Dzięki temu user experience (red. doświadczenie użytkownika podczas korzystania z usług) jest dziś na zupełnie innym poziomie niż jeszcze kilka miesięcy wcześniej – mówi Marcin Ledworowski, członek zarządu banku odpowiadający za biznes oraz IT.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies