Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Allegro Protect. Platforma odświeża program ochrony kupujących i podnosi limit rekompensat do 20 tys. zł

O rekompensatę w ramach Allegro Protect można się ubiegać do 2 lat od zakupu

Allegro poinformowało o odświeżeniu Programu Ochrony Kupujących. Będzie funkcjonował pod nową nazwą: Allegro Protect. W nowej wersji programu podwojona została kwota maksymalnej rekompensaty. Obecnie wynosi ona 20 tys. zł. Wydłużono także czas na składanie wniosków. Do tej pory kupujący mieli 180 dni, aby zgłosić swoje niezadowolenie. Teraz mogą to zrobić w ciągu 24 miesięcy.

Przeczytajcie także: Allegro Pay Business i kolejne zmiany na platformie

Użytkownicy platformy e-commerce mogą skorzystać z Allegro Protect, jeśli nie otrzymają przesyłki, zamówiony produkt będzie uszkodzony lub niezgodny z opisem, sprzedający nie zwróci im pieniędzy po odesłaniu mu produktu, bądź będą potrzebowali innego rodzaju wsparcia, jeśli przy zakupach na Allegro "coś pójdzie nie tak". Ochrona jest oferowano wszystkim, którzy kupują na Allegro oraz Allegro Lokalnie, niezależnie od posiadania pakietu Smart! czy innych czynników.

Przeczytajcie także: Allegro dostarczy przesyłki do automatów w dniu zakupu

Aby skorzystać z Allegro Protect, należy wypełnić krótki formularz online. Następnie poczekać na decyzję operatora platformy, co ma – według deklaracji Allegro – trwać ok. 2,5 dnia. Jeśli coś będzie wymagało doprecyzowania, serwis skontaktuje się z klientem. Po pozytywnej decyzji pieniądze powinny trafić do kupującego w ciągu 48 godzin – zostaną przekazane na konto lub kartę użytą podczas zakupu.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies